Tuesday, November 16, 2010

Arsenal seperti tatoo di hati saya - Eboue





Midfielder Arsenal Emmanuel Eboue mendedahkan bahawa apa pun yang berlaku dalam kerjayanya, The Gunners akan selalu menjadi isu penting dalam kerjaya bola sepaknya.

Bercakap kepada Arsenal TV Online, Pemain Antarabangsa Ivory Coast ini bermula dengan mengingati kembali gol melawan Porto di Liga Champions Mac lalu.


Dia berkata



Saya fikir gol terbaik adalah melawan Porto.


Aku berlari dari tempat sendiri ke tempat mereka, Arshavin memberi bola, saya menggelecek  bola dan menjaringkan gol dengan kaki kiri.


Aku bersumpah aku tidak akan pernah melupakan Arsenal, ia seperti tatoo di hati saya dan jika saya bersara dan satu hari aku datang kembali, aku akan menjadi orang yang sama saya selalu dan saya berharap para penggemar akan tetap bahagia dan baik dengan saya, bernyanyi nama saya seperti yang mereka lakukan saat ini.





No comments:

Post a Comment