Saturday, November 13, 2010

"Saya nak keluar dari Arsenal"-Nicklas Bendtner

Nicklas Bendtner telah memberitahu bahawa beliau akan keluar dari Arsenal sekiranya tidak ditempatkan di skuad utama.


Bendtner menyertai Gunners pada musim panas tahun 2004. Pemain 22-tahun kini telah memberi amaran bahawa jika situasi tidak berubah, ia akan mencari pemindahan di tetingkap transfer Januari, dengan Bayern Munich dilaporkan bersedia membuat tawaran untuk beliau.


Bendtner mengatakan kepada surat kabar Denmark BT: "Saya sangat kecewa dengan kurang aksinya di padang.


"Saya merasa saya sudah melakukan segalanya dengan betul dalam mendapatkan kembali kecergasan dan saya berada di tahap terbaik dalam hidup saya.



"Ketika saya fit 100%  , saya tidak boleh duduk di bangku simpanan.


"Saya 100%  cukup baik untuk bermula di Arsenal dan saya mempunyai kualiti dan serta sudah cukup duduk di bangku simpanan dalam kerjaya saya .



Bendtner memberi amaran bahawa dia akan bersiap sedia untuk meninggalkan Emirates jika dia gagal untuk kembali ke dalam rancangan pengurus-nya, beliau juga menambah: "Saya hanya perlu sampai ke tahap seterusnya dalam kerjaya saya dan itulah alasan mengapa saya mengatakan hal-hal yang benar sekarang.


"Jika situasi tidak berubah dan aku masih di bangku simpanan Arsenal, saya akan mencari perpindahan. Itu sudah jelas.


"Tapi keutamaan pertama saya adalah pasti - seperti yang selalu - untuk bermain untuk Arsenal.


"Aku sudah banyak bersabar dan saya tidak akan duduk lagi di bangku simpanan Arsenal lagi."


No comments:

Post a Comment