Thursday, October 14, 2010

Ramsey gembira + Wilshere's timba pengalaman

Kita pasti mendapat agak tentang apa yang skuad untuk bakal diturunkan oleh Wenger sewaktu menentang Birmingham esok. Bilik rawatan dikatakan hampir berkurangan dengan Bendtner, Walcott dan Cesc bakal diturunkan pada perlawanan esok.
 


Tetapi pemain yang ditunggu-tunggu untuk pulih dari pasukan utama, adalah Aaron Ramsey. Dia memberi komen ke laman web rasmi >

   
"Saya sudah kehilangan banyak permainan bola sepak dan itu membuat saya menyedari betapa maknanya bagi saya. Sekarang saya hanya ingin kembali dan mulai melakuka apa yang sepatut saya lakukan.."



Aaron Ramsey juga bercakap mengenai Jack Wilshere >

    
Setiap hari anda belajar apabila anda menonton seseorang seperti Cesc Fabregas. Pemain seperti Samir Nasri dan Denilson juga anda boleh belajar apa pun daripada mereka. Mereka pemain kelas atas dan perkara paling terbaik untuk dilakukan adalah melatih dengan mereka setiap hari.


"Tetapi apa yang menarik bagi saya adalah mengenai Wilshere.
Dia cepat belajar dari permainan pertamanya"

No comments:

Post a Comment