Sunday, October 31, 2010

Arsenal (Song Bilong) 1-0 West Ham + (Negeri 9 kalah..huhu)

Ahh..lega baru dapat online..penat penat..baru sampai kolej selepas pulang dari KL petang tadi, serta kecewa dengan persembahan Negeri Sembilan di bukit Jalil semalam... elok2 dah lead 1-0..tum tum Kelantan score 2 bijik pulak..takper takper..lupakan..


Semalam pun aku miss tengok game Arsenal yang berjaya membuat Konsert Song keatas West Ham semalam. Member aku mesej yang Chelsea dgn Man.United dah lead, tapi Arsenal still 0-0..aku agak frustated gak..tapi at the end, member aku hantar mesej yang Song berjaya menyumbat gol kemenangan Arsenal..haha...Song Bilong


Allright, aku pun x banyak nak review sbb game pun aku x tengok, so, korang lihat jer la gambar2 game semalam yang telah diedit kaw kaw...wakaka







No comments:

Post a Comment