Friday, October 15, 2010

"Saya berbohong kepada media untuk melindungi pemain". ~ Wenger



Arsène Wenger telah mengakui bahawa ia telah berbohong kepada media untuk melindungi ahli skuad Arsenal.


"Jika anda bertanya apakah aku telah berbohong kepada media untuk melindungi pemain, jawapan jujur adalah ya," kata pengurus Arsenal. "Saya melakukannya dan berasa selesa dengannya. Tapi itu untuk tujuan yang baik.

"Ketika saya berbohong kepada media, saya selalu berbicara dengan pemain terlebih dahulu untuk mendapatkan cerita ."



Di Old Trafford, Sir Alex Ferguson mengatakan bahawa Rooney telah cedera pergelangan kaki.


tetapi apabila ditanya kepada rooney "Aku tidak punya masalah dengan pergelangan kaki ," kata Rooney.

 
"Jika anda bertanya pada pemain, mereka ingin bermain setiap tiga hari, tetapi jika anda menanyakan kepada pengurus, kadang-kadang mereka harus berehat ," kata Wenger.


No comments:

Post a Comment